tattoos

Thursday, November 19, 2009

Marc Jacobs beanie and bikerboots 4 sale!

hippie, hippie-sale! Desverre må jeg selge mine kule bikerboots som jeg kjøpte i sommer. Jeg er størrelse 38, men overbeviste meg selv om at jeg passet inn i disse ankelstøvlene i størrelse 39(6). Kanskje passer de deg?
Bootsene er i antikkgrå, har unike detaljer, er gode å gå i, og kun brukt to ganger.
Bootsene er fra høstens River Island-kolleksjon, kjøpt i Barcelona. Du kan gi bud nå, send mail til celine@topp.no, merk; bud bikerboots. Minstepris er 500. 1.BUD fra Kine, kr 500 2.BUD. Maria, kr 550, 3. BUD 600 Maria Luice SOLGT!
Jeg selger også en sort Marc Jacobs beanie/beret, kjøpt i marc-butikken i Los Angeles. Ingen fraktpris. Minstepris er 120kr. 1. BUD fra Karen-Elise pålydende kr. 200!AUKSJON PÅ LUEN ER OVER. Karen-Elise du vant den. Gratulerer!!!!!
Veldig pent brukt, og med originaltag på innsiden av luen/bereten. mail bud til mail celine@topp.no og merk: bud Marc jacobs-lue.

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger