tattoos

Monday, November 16, 2009

hippie,hippie-vintage! fuskepels selges!

Hippie,hippie-vintage!Etter å ha ryddet i skapet fant jeg ut at jeg nærmest har to identiske fuskepelser- og har dermed bestemt meg for å selge den ene. Jakken ligner den jeg har på meg på bildet noen poster under. Jakken er i grånyanser, størrelse M, varm, har lommer og to hemper til å lukke jakken. Du kan by på jakken ved å sende meg mail celine@topp.no. minstepris kr 300 merk mailen: bud fuskepels.og har du spørsmål svarer jeg på dem her:)BUDRUNDEN ER IGANG,1. bud: Linn 350, Bud nr. 2 fra Hanne; 400 kroner.bud nr 3. Stine 450, bud nr 4.Andrea 500 kroner. Bud nr 5 og GJELDENDE BUD: PÅLYDENDE KR.600 (Linn) Auksjonen er over, og jakken SOLGT!!!!!!
Se opp for flere godbiter før jul:) God natt... c

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger