tattoos

Sunday, October 11, 2009

Ebay virgin!

Yes its true! Im a virgin! I have never bought anything on EBAY, but I have got a challenge. In a few days I have to do a scoop as an Ebay Deal Hunter. Any tip to do the best scoop?

Im hunting for vintage bags from Dior, dresses from the 80s and special items & accessories...

Tro det eller ei, men jeg har ALDRI kjøpt noe på Ebay, jeg har ALDRI en gang gitt et eneste bud på ebay- men jeg har ALLTID siklet misunnelig på alle kuppene venninnene mine har gjort på Ebay. Nå er det på tide å bryte jomfrudommen- jeg er nemlig blitt utfordret i konkurransen Ebay Deal Hunters- så nå er det ingen vei tilbake...
Har noen tips til hvordan jeg skal gjøre det beste kuppet? Hvilke feller bør jeg unngå? Noen selgere du anbefaler ? Noen du advarer mot? Eller noen linker du vil dele?

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Blogger